حرف حساب

ساخت وبلاگ

دیروز داشتم آگهی های خودرو را در سایت دیوار نگاه می کردم که نکته ای-هرچند تکراری- به ذهنم رسید:

فقط در اقتصاد'>اقتصاد ویرانی مثل اینجا کسی میتونه سالها پیش یک خودرو مثلا پراید رو به قیمت حدود 10 میلیون خریده باشه، سالها ازش کار کشیده و مستهلکش کرده باشه و حالا بجای ارزان یا حتی اوراق شدن، اون رو به 20 برابر قیمت بفروشه!!!

حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 41 تاريخ : يکشنبه 26 شهريور 1402 ساعت: 15:58

توی این جامعه تنازع برای بقا دختر بودن یه نعمت و مزیته. توی دختر بایدم ازخدا ممنون باشی چون اگر پسر بودی باید از یه طرف دنبال زندگی و پول و گرانی می دویدی از طرف دیگه با رقیبات - یعنی بقیه مردای جامعه- می جنگیدی تا همون دستاوردای با بدبختی بدست آوردتم ازت نگیرن به ناحق!! یا حق!!

حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 42 تاريخ : يکشنبه 26 شهريور 1402 ساعت: 15:58

توفیق داشتیم که برای زیارت به مسجد امام زمان رفته بودیم. بین نماز حاج آقا تریبون رو بدست گرفتن و فرمودن که: در زمان پیامبر هم دشمنان اسلام ایشان و مسلمانان را 3 سال تحریم اقتصادی کردند ما هم باید با الگوبرداری از آنها تا رسیدن به پیروزی مقاومت کنیم!متاسفانه همیشه ما فقط در مقابل حضرات میبایست تسلیم و شنونده و تاییدکننده باشیم، اما اگر فرصت و رخصت و تریبونی بمن داده میشد دوست داشتم بگویم:1. خودتان میگویید تحریم شعب ابی طالب 3 سال بود ولی ما بیش از 30 سال هست که تحریمیم واقعا تا کی باید تحمل و صبر کنیم تا لج و روکم کنی شما و دشمنان -اکثرا-خودساخته تان به پایان برسد؟!2. خودم از شخص اول مملکت شنیدم که تحریم دشمنان خصوصا امریکا درصد اندکی از مشکلات را شکل داده و اکثر مشکلات به پای مسئولین داخلی هست! این تناقض را چطور توجیه می کنید؟!3. در زمان شعب، پیامبر و دیگر سران اسلام پا به پای سایر مسلمانان و فقیرترین آنها تحریم را تحمل کردند و همین به آنها روحیه ایستادگی داد اما حالا مردم به چه امیدی این فشارها را تحمل کنند؟ مگر 8 سال در زمان جنگ تحمل نکردند و شهید ندادند و آخر یکعده "نااهلان و نامحرمان" سوار کار شده و درصد بسیاری از خون شهدا و زحمات ایثارگران را هم پایمال کردند؟4. شما چطور میتوانید به این راحتی شرایط فعلی را با شعب ابیطالب و خودتان را با پیامبر معصوم اسلام مقایسه کنید؟!5. پیامبر اسلام رحمه للعالمین و مهربان بودند نه کینه جو! ایشان خود از ادامه تحریم استقبال نمی کردند لذا در اولین فرصت به تحریم پایان دادند، اما گرچه شروع تحریم های اخیر با عهدشکنی امریکا و ترامپ لعنتی بود اما شما هم بارها خصوصا بعد از انتخاب بایدن و چراغ سبز وی برای شکستن تحریم ها فرصت سوزی کرده با کینه و غرو حرف حساب...
ما را در سایت حرف حساب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ddaghdaghe2a بازدید : 42 تاريخ : پنجشنبه 9 شهريور 1402 ساعت: 17:35